fredag 11. april 2008

Ting 23

Oppsummering
Dette har vært et fint kurs, ikke så arbeidskrevende og lærerikt. Veldig fint å få snust litt på de forskjellige tingene uten å nødvendvigvis bruke så mye tid på det. Nå går jeg inn i en fredligere tid på jobben så da tenkte jeg å gå tilbake å se litt mer på de tingene som virket mest artig eller nyttig. Noen av tingene hadde jeg vært borti før men mye var nytt. Det er kjekt å bli dytta litt på fordi jeg er ikke av det slaget som ivrer etter å lære meg ting på data hvis jeg ikke i utgangspunktet føler behovet eller tror det er moro. Favorittingene er forløpig blogging og bilder, men sikkert musikk hvis jeg hadde jobbe hjemme med dette, men jeg nekter elevene å bruke lyd på PCen så da kan jo ikke jeg heller drive med det her på skolebiblioteket. Jeg har alltid lyst til å lære mer, og jeg snuser litt på diverse kurs og fag hele tiden, men er vel ikke villig til å bruke noe særlig av fritiden min på det. Har dårlig nok samvittighet for at jeg jobber fullt.
Ble vel ikke spesielt overrasket over noen av tingene, det var lettere enn jeg trodde. Jeg tar gjerne et oppfølgingskurs snart jeg. Jeg bruker gjerne eksamenstiden til spekulering og rydding i skolebiblioteket, og vi får se om jeg kommer opp med noen gode ideer til nyttige ting jeg kan bruke dette til. Det er jo alltid nyttig å kunne mer, men noen konkrete planer har jeg ikke nå, jeg får diskutere litt med gutta på de andre avdelingene av skolen.

Ingen kommentarer: